مـاهـانمـاهـان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دستهای کوچکی که بزرگترین بهانه ی زندگی من است...

هفته بیست و چهارم

1392/11/29 12:21
نویسنده : مامان مرضی :)
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندعسلم....خوبی پسر گلم؟

امروز شما دقیقا 24 هفته و 1 روزه که تو دل مامانی هستی و همچنان ورجه وورجه میکنی. عزیز دلم مامان و بابا شب و روز ندارن واسه اومدن تو. خیلی منتظریم عزیزم. من که لحظه به لحظه رو دارم میشمارم واسه رسیدن به تو. واسه اینکه بیای و بغلم باشی و واسه همیشه کنار مامانی باشی.

راستی ما اسم برات انتخاب کردیم:)))))) تصمیم گرفتیم اسم گل زندگیمونو بذاریم

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

مبارکت باشه عزیــزم. خوشنام باشی.

آقا ماهان شما دیگه اسمت قطعی شده و من وبابایی تو خونه با اسم صدات میکنیم . امیدوارم که اسمتو دوست داشته باشی.

.

.

ماهانم، قربونت برم مراقب خودت باش، صحیح و سااالم بیای تو بغل مامانی. هیچی نمیخوام جز سلامتی تو. خیلی دوستت دارم پسر گلم. بوس بوس بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

[MaDaR[MaNiA
2 دی 92 21:51
سلام امید وارم هین هفته هم به خوبی بگذزه اگه میشه به وبلاگم بیاید و نظر بزارید www.mania-001.niniweblog.com