مـاهـانمـاهـان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دستهای کوچکی که بزرگترین بهانه ی زندگی من است...

داری به دنیای مامان نزدیک میشی...

1392/12/12 11:22
نویسنده : مامان مرضی :)
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

امروز روز دومه که وارد هفته 36 شدیم...

دیروز رفتیم دکتر، مث اینکه ماهان مامانی یه جورایی عجله داره هااااقلب قـــربونت بشه مامانی منم خـــیلی دلم میخواد دیگه انتظارم سر برسه و بیای پیشمون. گل پسرم فقط یه جوری بیا که همه چی خوب باشه، سرحال باشی، تپلی باشی...ماچ

دکتر دیگه نامه بستری رو داد دستماز خود راضی این قسمت رو خیییلی انتظارشو میکشیدماااا. برا روز 92/12/25 برام نوبت عمل زده. گفت ساعت 7 بیمارستان عسکریه باشم. ولی همش میگفت البته اگه زود تر نشــه ها، اگه دردی چیزی داشتی زودتر بستری میشی. دلم میخواد پسر گلم خودشو این دو هفته باقی مونده محکم نگه داره تا وقتش برسه.

البته بهم آمپول بتامتازون هم داد برا تکمیل ریه که اگه یه وقت زود تر بشه این نگرانی رو نداشته باشیم.

ایشالا که خدایی که همیشه هوامونو داشته اینجا هم هوامونو داره.خیال باطل

هر چی به اومدنت نزدیک تر میشیم نگرانی هام بیشتر میشه واسه سلامتی ت، اینکه میتونم از پسش بر بیام؟ میتونم مامان خوبی باشم؟ ینی میتونم من یه نی نی رو بزرگ کنمخیال باطل 

قلبایشالا که میتونمقلب

ماهانم خیلی حس خوبی دارم وقتی تصور میکنم لحظه ی سال تحویل تو کنارمونی و خوشبختی من و بابایی و هزار برابر میکنی...

خدا جونم، خودت ماهانمو حفظ کن و هواشو داشته باش. میدونم هیچوقت نمیذاری آب تو دلم تکون بخوره...دلمو آروم نگه دار. ممنونم که همیشه هوامونو داشتی تو زندگی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران
15 اسفند 92 11:20
سلام به ماهان گلللللللللللللللللللللللللللللللللللل چقدر خوب که فقط چند روز دیگه تا اومدنت مونده پسری خوشگل امیدوارم سالم و صالح بیای بغل بابا مامان ... ... مررررسی خااااااله جوووونییییییی
زهرا
19 اسفند 92 10:51
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir شارژ خواستین سایت من یادتون نره ممنون