مـاهـانمـاهـان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دستهای کوچکی که بزرگترین بهانه ی زندگی من است...

هفته بیست و نهم

1392/10/29 12:06
نویسنده : مامان مرضی :)
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر یه کیلو و نیمی خودمممممممقلب مامانی فدات بشــــه امروز اومدم دیدمـــت.

وقت سونو برا امروز بود، اینقــده منتظر بودم امروز برسه بیام و ببینمت و از حالت با خبر بشمممم، گذشته از این بدونم پسملم چقــده تپلی شـــدهزبان آخه دفه قبل که سونو دادم گفت شما 426 گرمی...ووووییییییی کوچولو موچولوی مـــــــنماچ الان گفت شما شدی 1436 گــرمهورا داری یواش یواش تپلی میشی تا بیای بغل مامانی 

صبح که از خواب بیدار شدم(مث همیشه چون میخواستم بیام تورو ببینم دل تو دلم نبود، زودتر بیدار شدم) دیدم هوا یه جوووریه، تو پنجره اتاق که نگاه کردم دیدم وااااااای کلی برف اومده و همه جا سفیده، از اونجا که مامانی عـــاشق برفه ذوق کردم ولی یهویی تو دلم گفتم وای پس من چطوری برم ماهانمو ببینمابرو بابایی رو بیدار کردم گفت چیکار کنیم میشه بریم ؟ گفت آرههههه یه جوری میریم. زنگ زدم که مطمئن بشم دکتر رو هست یا نه گفت آره بیا. 

خلاصه زودی جم و جور کردیم خودمونو و با ذوووق رفتیم. وقتی میبینت خیلی انرژی میگیرم، دلم میخواد حداقل هفته ای یه بار برم سونو تا از حالت خبر دار بشم و خودمو شارژ کنم برا هفته های بعد. چه کنم که نمیشه مامانی

دکتر همه چیو چک کرد و گفت خوبه و وقتی وزنتو گفت خیالم راحت شد که داری تپل میشیچشمک

کلی هم ورجه وورجه میکردی هاااااااا...قربونت بشم.

بابایی هم که مث همیــشه با ذووووق تو مانیتور نگاه میکرد و قربون صدقه ی پسر نازش میرفت.

تو این سونو دکتر یه هفته بیشتر سن حاملگی رو گفت، حالا نمیدونم کدوم تاریخ رو حساب میکنن برا زایمان. من که دلم میخوا یه روز هم شده تو زودتر بیای کنارمون.

به گفته ی دکتر الان 29 هفته و 6 روزتهسوال 

گفت اگه سزارین بشم 7 هفته ی دیگه تقریبا کنارمی جوجوقلب

مراقب خودت باش عزیز دلم، دلم به بودنت خوشـه ماهان جونم.

.

.

حال منم خوبه خدا رو شکر، فقط چند وقتیه (یکی دو ماه) پرش چشم دارم، نگرانش هستم ولی کاری نمیشه کرد. یه سر میرم دکتر ببینم چی میگه.

ماچایشالا با اومدن تو، مامانی هم خوب میشه پسملیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 19:34
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
سرایش و باران
13 بهمن 92 12:09
سلام مامان ماهان کجایی چرا نیستیییییییییی؟